ملارد| افتتاح ساختمان جدید موسسه  توانبخشی نیایش مهر

به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف تحت پوشش و با حضور مهرداد اینانلو معاون فنی و عمرانی فرمانداری، محمد  بهمنی شهردار، داود خادم رئیس اداره و میثم اکبری مسئول حراست  بهزیستی، ساختمان جدید مرکز نیایش مهر در مکانی به وسعت بیش از ۹۰۰ متر در چهار طبقه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مرکز گفت: موسسه خیریه نیایش مهر با افتتاح ساختمان جدید افزایش ظرفیت داشته و ظرفیت این مرکز از ۲۰ نفر به ۳۰ نفر تغییر کرده است.  

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ فرزند دختر در که دارای معلولیت ذهنی خفیف هستند در این مرکز و با مدیریت میترا قبادی نگهداری میشوند که از این تعداد، ۱۹ نفر در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل می باشند.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله در ایجاد خانه های کوچک چون نیایش مهر القای حس حضور در خانه است گفت: در ساختمان جدید این مرکز فضا به گونه ای طراحی شده که بیش از پیش به محیط خانه شبیه و فرزندان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.  

میترا قبادی مدیر موسسه خیریه نیایش مهر با بیان توضیحاتی گفت: این ساختمان در زمینی به وسعت ۹۱۰ متر، در چهارطبقه با زیر بنایی در حدود ۲۵۰ متر با کمک خیرین و بودجه موسسه ساخته شده است که در هر طبقه چهار اتاق خواب در کنار فضای نشمین در نظر گرفته شده و به دختران علاوه بر ارائه  خدمات توانبخشی، مهارت های اجتماعی نیز آموزش داده می شود.

کد خبر 56932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد