ناشنوایان اصفهانی موفق به کسب دو مدال برنز در تکواندو شدند

در ادامه مسابقات تکواندو المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در شهر کاشیاس دوسول برزیل، ورزشکاران ناشنوای اصفهانی موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این دور از مسابقات؛ بهزاد امیری وزن ۶۸ کیلوگرم در دیدار اول خود به دلیل سر وزن نرسیدن حریف کوبایی برنده اعلام شد، در مسابقه دوم ۱۹ بر ۸ تکواندوکار قدر کره را شکست داد، در نیمه نهایی و در راند طلایی برابر حریف یونانی مغلوب شد و از راهیابی به فینال بازماند و در رده بندی تکواندوکار ونزوئلا را ۲۰ - ۳ شکست داد و به مدال برنز رسید.

وحید زینعلی دیگر بازیکن این رشته در وزن منهای ۸۰ کیلوگر در بازی اول ۲۲ بر ۵ دیدار را بر حریف کره ای واگذار کرد، وی در شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف تکواندوکاری از ونزوئلا رفت و با نتیجه ۲۳ بر ۳ شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی، بازی‌های المپیک ناشنوایان از ۱۱ تا ۲۵ اردیبهشت به میزبانی شهر «کاشیاس دوسول» برزیل برگزار می‌شود و کاروان صدای ایران با شعار «موفقیت در سکوت» با ۱۴۰ نفر در رشته‌های فوتبال، والیبال ساحلی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، تیراندازی (مردان و زنان)، کاراته (مردان و زنان) و تکواندو (مردان و زنان) در این بازی‌ها شرکت دارد.

ناشنوایان اصفهانی موفق به کسب دو مدال برنز در تکواندو شدند

کد خبر 56736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد