حضور گروه جهادی فرهنگی امام خمینی(ره) در مرکز شهید قدوسی شمیرانات

گروه فرهنگی جهادی امام خمینی(ره) دو شامل جوانان طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) مسجد جامع نیاوران در شب پایانی ماه مبارک رمضان با حضور در مرکز پسرانه شهید قدوسی شمیرانات، شبی به یاد ماندنی را در قالب پویش ملی در محضر ولی نعمتان رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی شوقی مسئول گروه فرهنگی امام خمینی(ره) دو با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر در خصوص فعالیت این گروه اظهار داشت: اعضای گروه حاضر یازده نفر از طلبه‌های پایه چهار سطح یک حوزه علمیه امام خمینی(ره) دو با تولیت حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران می باشند که عاشق و مجری فعالیت های فرهنگی با ماهیت جهادی هستند.

 شوقی هدف اصلی این برنامه را تعامل میان نیروهای جهادی و بهزیستی در راستای ارائه بهینه خدمات گروه به بهزیستی و جامعه هدف آن معرفی کرد و بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و پرورشی شامل شعرخوانی، سرود، مسابقات شاد، توزیع اقلام فرهنگی مزین به القاب و تصاویر مذهبی در این قریب دو ساعت حضور گروه جهادی، با مشارکت و حضور پررنگ فرزندان بهزیستی برگزار گردیدند.

 جمیله صوفی مدیر مرکز پسرانه شهید قدوسی هم ضمن تشکر از این گروه جهادی اظهار داشت: سی و دو فرزند سازمان در رده سنی زیر چهارده سال که دارای سرپرست بد و یا بدون سرپرست هستند در این مرکز اقامت دارند.

 وی در پایان تصریح کرد: این فرزندان مدرسه رفته و تحصیل می کنند و در این مکان به صورت شبانه‌ روزی زندگی می‌کنند که شادی و رضایت از این برنامه های اجرا شده توسط این گروه بسیجی و جهادی در چهره تک تک فرزندان سازمان بهزیستی مقیم در مرکز شهید قدوسی شمیرانات موج می زد.

گفتنی است؛ در پایان این فعالیت جهادی و فرهنگی، نماز جماعت با مشارکت نوجوانان، اقامه و طلاب، با مددجویان مقیم بر سفره افطار نشستند.

کد خبر 56513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد