پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز معلم

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز معلم، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر به مناسبت روز معلم، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«معلمی شغل نیست، معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده‌ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.»

شهید رجائی

 

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید اهتمام می ورزند، از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

بی‌ شک تکریم و بزرگداشت معلمان هم زمان با سالروز شهادت این شهید بزگوار، بهانه‌ای نیکو است تا از مقام والای آنان یاد و سپاس داشته باشیم. معلمان، این پیامبران زمان،  با ورود کرونا به عرصه جهان و با تغییر ساختار مدارس و حضور دانش در فضای مجازی، نقش‌ خود را بهتر از گذشته ایفا کردند.

در این میان نباید از نقش معلمان کودکان استثنائی و مراکز توانبخشی غافل شد، آنان که با اندیشه سبز خود، ریشه در باور کودکان استثنایی دواندند تا آنان نیز به مثابه دیگران از حداقل‌های آموزشی برخوردار شوند.

اینجانب، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان کشور بخصوص نقش آفرینان در مراکز توانبخشی و اجتماعی بهزیستی تبریک عرض نموده و عزت روزافزونتان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر ولی‌اله نصر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 56496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد