روش‌های پرداخت فطریه در اصفهان/کد دستوری جداگانه برای واریز فطریه هر شهرستان

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان، اقدامات اداره کل بهزیستی برای جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از ایمنا، امید رحمانیان  با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی از جمله حق احسان و نیکی و تعاون، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بود تا بتوانیم با تمرین ازخودگذشتگی و رسیدگی به محرومان با تاسی به مولای متقیان امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام، فرهنگ خیر و نیکوکاری را در جامعه گسترش دهیم و اینک اجر این روزه‌داری و رعایت حدود الهی را با بخشش اندکی از اموال و دارایی خود، صدچندان کنیم.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه دفتر جذب و جلب کمک‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان آمادگی برای دریافت هدایا، نذورات، فطریه و کفاره و رساندن آن به مستمندان واقعی دارد، گفت: همکاران مجموعه بهزیستی استان با رعایت امانت‌داری و با شناسایی جامعه هدف خود شامل مددجویان نیازمند، کمک‌های مردمی را در سریع‌ترین زمان ممکن بین افراد مستحق توزیع می‌کنند.

وی افزود: از نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان اصفهان دعوت می‌شود ضمن مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری اعانات و نذورات و فطریه در مکان‌های پیش‌بینی‌شده توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، این سازمان را در یاری‌رسانی به ایتام، معلولان، زنان و اطفال بی‌سرپرست و سایر اقشار نیازمند تحت پوشش کمک کنند.

رحمانیان ادامه داد: در همین راستا شماره شبا ۹۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ با شناسه پرداخت ۳۶۴۰۳۴۵۶۱۱۳۱۵۶۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و همچنین شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ و نیز کد دستوری  #۱*۲۰۰۲*۶۶۵۵* به‌منظور دریافت الکترونیکی وجوه هم استانی‌های مدنظر گرفته شده است.

وی از ابتکار جدید بهزیستی استان اصفهان در اهدای کمک‌ها و مبالغ جمع‌آوری توسط مردم هر یک از شهرستان‌های استان اصفهان و اختصاص آن به محرومان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی همان شهرستان خبر داد و گفت: ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان اصفهان در این خصوص تمهیدات لازم را ایجاد کرده‌اند و آمادگی دارند تا اطلاعات ضروری را در اختیار مردم قرار دهند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: بهزیستی استان اصفهان به‌منظور اعتمادسازی هر چه بیشتر برای خیران هر شهرستان استان، کد دستوری جداگانه برای و نذورات و فطریه در نظر گرفته‌شده است که این کمک‌ها و نذورات همچون گذشته برای افراد نیازمند همان شهرستان هزینه می‌شوند.

به گزارش ایمنا، کد دستوری پرداخت مبلغ نقدی نذورات و فطریه هر شهرستان استان اصفهان به شرح جدول ذیل است.

روش‌های پرداخت فطریه در اصفهان/کد دستوری جداگانه برای واریز فطریه هر شهرستان

کد خبر 56431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد