پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت عید سعید فطر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان؛ در آستانه  فرارسیدن عید سعید فطر،  دکتر ولی‌اله نصر در پیامی عید بندگی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکر خدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. خداوند متعال؛ عید فطر را روز دریافت پاداش یک ماه بندگی و روزه داری قرار داده و پاداش یک ماه صیام را به بندگان خود خواهد داد. همان بندگان مؤمنی که  روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ نماز همراه و هم‌نفس‌شان در این ایام مبارک بود.

عید فطر، پایان یک ماه و آغاز یک راه  و شروع فصلی برای شکفتن و ترنّمی برای بازیافتن خود است .

خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره‌مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مسلمانان جهان و همکاران خود در بهزیستی استان اصفهان، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت نموده و توفیق روز افزون همگان را از ایزد منان خواستارم.

  دکتر ولی‌اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 56373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد