اعلام روش های پرداخت زکات فطریه توسط اداره کل بهزیستی استان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از برپایی ۳۱۰ پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکتر نصیری در آستانه عید سعید فطر گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام، سازمان بهزیستی می تواند برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروههای هدف نماید.  

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: خیرین و افراد نیکوکاران به روش‌های مختلفی می‌توانند زکات فطریه خود را در جهت یاری رسانی به نیازمندان پرداخت کنند.

نصیری خاطر نشان کرد: جهت سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ و کد دستوری#۸۰۷۰*۶۶۵۵ * جهت واریز کمک های نقدی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکتهای مردمی دارند نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اضافه کرد: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از دو میلیارد و ۳۲ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند که مشارکت بدست آمده در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

کد خبر 56295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد