پیشوا|دیدار فرماندار با خانواده دارای سه فرزند معلول

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه مسئول امور بانوان فرمانداری، رئیس و مسئول توانبخشی اداره بهزیستی با یک خانواده دارای سه فرزند معلول دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پیشوا، تاجیک نوری در این دیدار بر تلاش و کمک به منظور افزایش رفاه افراد دارای معلولیت تاکید کرد و گفت: باید از خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند، حمایت شود و به همین نسبت از خانواده هایی که چند فرزند معلول دارند حمایت‌های ویژه‌تری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: وظیفه حاکمیت، دولت و مسئولان است تا به این‌ خانواده‌ها کمک کند تا دردی بیشتر از نگه‌داری فرزند معلول خود نداشته باشند و گرفتار تامین معیشت و هزینه دارو و نگهداری نشوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا نیز ضمن بیان مشکلات و ارائه راهکار معیشتی و مناسب سازی منزل این خانواده اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری بیشتر از گروه‌های جهادی و ظرفیت‌های دولتی به منظور کمک به رفع نیازهای فوری خانواده‌های دارای فرزند معلول گامی موثر برداریم و در آینده با انجام آزمایشات غربالگری و ژنتیک از بروز خانواده‌های دارای چند معلول پیشگیری کنیم.

کد خبر 56233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد