تبریک مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت روز روانشناس و مشاور

دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر طی پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر اسدی راد بمناسبت روز روانشناس و مشاور از مشاوران و روانشناس همکار در بخش دولتی و غیر دولتی تقدیر کرد. در متن این پیام آمده است؛


*بسم الله الرحمن الرحیم*

هویت و ساختار واقعی انسان متاثر از سازمان روانی شکل یافته اوست و روان رشد یافته و تعالی پذیرفته تحول آفرین، فرهنگ ساز و تمدن ساز است. بی شک شکل گری چنین روان متعالی و تزکیه پذیرفته ای بدون تعلیم، تربیت و تدارک روانی محقق نمی گردد. در ساحتی که که رشد آدمی اولویت، و مراتب عالی نفس انسانی مقدر هر انسان است حضور روانشناسان، مشاوران و متخصصان علوم رفتاری متعهد و متخصص امری ضروری و غیر قابل چشم پوشی است. در حقیقت امر متخصصان این حوزه پاسداران هشیار مرزهای سلامت روان جامعه هستند که با ملاک قرار دادن شاخص های علمی در پی آنند تا انسان به شناخت و فهم عمیق از رفتار، هیجان و فرآیندهای ذهنی خویش دست یابد. شناختی که سر وجود را برای انسان باز می گشاید، شناختی واقعی و راستین که مقدمه شناختی هستی شناسانه و خدای شناسانه به مصداق *من عرف نفسه فقد عرف ربه* برای انسان است.

بر خود لازم می دانیم به پاس تلاش ها و مجاهدت های علمی و عملی متخصصان این حوزه، علی الخصوص همکاران ارجمند روانشناس و مشاور شاغل در سازمان بهزیستی استان *روز روانشناس و مشاور* را صمیمانه تبرک گفته و برای این عزیزان افق های روشن را آرزو نمایم.

همچنین جادارد از تمامی سازمان ها، انجمن ها، موسسات و مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی در جای جای استان بوشهر که بار عظیم سلامت روانی جامعه را بر دوش می کشند تقدیر نموده و آمادگی مادی و معنوی تام و تمام مجموعه بهزیستی استان بوشهر در حمایت از این رسالت و خدمت اعلام داریم.

از خداوند عز وجل توفیقات روز افزون تان را خواستاریم

دکتر حسین اسدی راد
سرپرست بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 56195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد