پیام مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس

دکتر علی دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین دکتر دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین بمناسبت روز جهانی قدس پیامی بدین شرح صادر کرد 

ای کاش دوباره عشق آغاز شود                                        تا بار دگر غزه سرافراز شود
صدها غزل نگفته دارند، اگر                                           یک روز دهان سنگ ها باز شود 
به یقین نزدیک است روزی که بر تارک تاریخ فریاد برآورند که : 
                            « قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد »
سالهاست که از فرمان ارزشمند امام راحل و تدبیر هوشمندانه آن پیر فرزانه می گذرد و طنین فریاد تاریخی اسرائیل باید از بین برود ، نه تنها خاموش نشده بلکه روز بروز بر شدت و رسایی آن افزوده گشته است و این نیست مگر بصیرت بی بدیل آن عارف از خویش گذشته .
آخرین جمعه ماه رمضان ، ماه ضیافت الهی ، ماه خودسازی و ماه عمل به آنچه دوری از آن ، فلیس منی رسول مکرم اسلام ( ص ) را در پی خواهد داشت ، روز جهانی قدس را رقم زده است تا با تمام وجود فریاد مظلومیت مردم مسلمان و رنج کشیده فلسطین را بگوش جان شنیده و لبیک جهاد با ظلم و ستم قوم صهیون را سر دهیم . 
روز قدس ، روز رسوایی بشر نماها و روز بیداری همه آزادگان جهان و نمادی از نمایش عظمت و قدرت وارثان برحق زمین است . روزی است که یادآور انتظار ظهور امام عدل و داد و منجی عالم بشریت است و تنها این انتظار مبتنی بر فطرت پاک انسانی است که شعله های فروزان آن هیچگاه خاموش نشده و نخواهد شد . 
امام محرومین چه خوش فرمود که : « بکشید ما را ، ملت ما بیدارتر می شود » و بواقع غیر از این هم نبوده است . هر قدر پستی و دنائت و دد منشی رژیم اشغالگر قدس بیشتر شده نفرت جهانی و انگیزه بین المللی برای نابودی این غده سرطانی شوم هم فزونی یافته است . 
امروز که رسالت مردم مسلمان و دلسوز ایران عزیز ، برافراشتن پرچم عدالتخواهی و دفاع از همه مظلومین در سراسر جهان است ، قدم به میدان نهاده و جان بر کف چون سلیمانی ها ، فریاد دفاع از قدس شریف را سر می دهیم تا دشمنان بشریت بدانند سرنوشت محتومشان جز نابودی و نیستی نخواهد بود

کد خبر 56141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد