گرامیداشت  روز روانشناس و مشاور  در اداره بهزیستی شهرستان شاهرود

حفظ، ارتقاء و افزایش سطح بهداشت سلامت روان جامعه در گرو رسیدگی به ابعاد روانشناختی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود  به مناسبت نهم اردیبهشت، روز روانشناس و مشاور ضمن تقدیر و پاسداشت زحمات پرسنل روانشناس بهزیستی بر اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد تاکید کرده و افزود:با توجه به آسیب های اجتماعی موجود و سطح بهداشت روانی اجتماع، روانشناسان در ایجاد یک جامعه سالم از نظر جسمی و روانی نقش بسزایی دارند.

                             

مدیر اداره بهزیستی شاهرود  ادامه داد : در خصوص ضرورت روانشناسی در تمام ابعاد زندگی سخنانی ایراد نمودند و ابراز خشنودی از اینکه جایگاه روانشناسی به گونه ایی د رجامعه امروز نفوذ یافته که اغلب کتابخانه سطح شهر و مختلف فضای مجازی از ابعاد گوناگون روحی – روانی به بررسی های علمی و تعقل به اندیشیدن در این زمینه پرداختند.

جهانسیر با تاکید بر نقش همکاران روانشناس در بهبود سبک زندگی مددجویان گفت: راهکاری که همکاران به توانخواهان ارائه می دهند می تواند مسیر زندگی مددجو را به کلی تحت تاثیر خود قرار دهد و رشد و شکوفایی وی را در زندگی در برداشته باشد و توجه به روح و روان را همانند توجه به جسم مهم و قابل اهمیت دانست .

                                                   

لازم به ذکر است در حال حاضر ۳۰ نفر روانشناس و مشاور در اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مشغول به خدمت می باشند که با اهدا لوح سپاس از آنان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 56129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد