بازدید استاندار اردبیل از مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری از معلولین حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل

دکتر سید حامد عاملی استاندار محترم اردبیل و هیات همراه از مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری از معلولین حضرت ابوالفضل(ع) بازدید کرده و از بیماران نگهداری شده در مرکز دیدار و دلجویی کرد.

در این بازدید دکتر عاملی استاندار اردبیل ضمن شرکت در جلسه هیات مدیره مرکز توانبخشی که با حضور اعضای مرکز برگزار شد گفت : مجموعه حاضر منتسب به قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) می باشد  که با توصیف خصائل و منش آن  بزرگوار همواره در برطرف کردن حاجات و نیازهای مردم بویژه خانواده های بی پناه زبانزد بودند.

استاندار محترم اردبیل با ارج نهادن به پیشگامان امورات خداپسندانه در استان اظهار داشت : ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه به فقر منتهی می شود و برطرف نمودن ریشه این نارسایی ها تنها با همت و عزم همگانی و همراهی و مساعدت خیرین بزرگواری هست که در سطح استان به یاری نیازمندان می شتابند.

وی از تلاشهای  دولت و دست اندرکاران استان در راستای ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم تصریح کرد : تمام تلاش دولت و مجمو عه های حمایتی بر این اساس برنامه ریزی شده است که در تامین حداقل ها و استانداردهای اولیه مردم گامهای اساسی با همراهی مردم و گروههای جهادی برداشته شود.

گفتنی است : تسهیل شرایط عبور و مرور مردم در مراجعه به ساختمان جدید مرکز، استفاده از ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی در بخش های جدید احداث شده  ، دعوت از سرمایه گذاران در  جهت تجهیز مرکز، پیگیری و تامین آب شرب با تعرفه مناسب شهری و تلاش در جهت کسب درآمد پایدار به سود توانخواهان از جمله مطالباتی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

همچنین استاندار محترم اردبیل از ساختمان قدیم و جدید مرکز توانبخشی و نگهداری از معلولان حضرت ابوالفضل(ع) بازدید کرده و در مورد تکمیل برخی از قسمت ها و بخش های مرکز از طریق تشکیل کارگروههای تخصصی و استفاده از سایر ظرفیت های استان  قول‌ مساعد داد.

کد خبر 55907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد