ضیافت افطاری در شیرخوارگاه حلیمه قزوین/ خیرین با فرزندان معنوی خود افطار کردند

جمعی از مسئولان و خیرین استان قزوین با حضور در موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در کنار کودکان نگهداری شده در شیرخوارگاه حلیمه در ضیافت افطاری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین؛ موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه قزوین) میزبان کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، عباس کاظمی فرماندار، دهباشی مدیرکل و مدیران بهزیستی استان قزوین ، فصیحی رامندی، صلح جو، حق شناس و چگینی اعضای شورای شهر و تعدادی از خیرین بود.

اصغر عاملیان مدیر عامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در این مراسم گفت: این مکان با حضور کودکان از قداست و معنویت خاصی برخوردار شده و خدا را شاکریم که افتخار خدمت به این فرزندان را پیدا کرده ایم.

وی بیان کرد: بیشتر هزینه های این مجموعه توسط خیرین نیکوکار پرداخت می شود و کودکان شیرخوار تا گروههای سنی ۱۸ سال را نگهداری می کنیم.

عاملیان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۷ نفر از کودکان از نوزادی تا ۱۸ سال در این مرکز نگهداری می شوند و سال گذشته نیز  ۱۹ کودک از طریق فرزند خواندگی تحویل خانواده ها شدند و تاکنون ۸۱ کودک به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل شیرخوارگاه حلیمه یادآورشد: ۲۸۷ کودک هم امداد بگیر هستند که با حمایت بهزیستی در خانواده خود زندگی می کنند.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند همکاران موسسه در نگهداری از کودکان بی سرپرست اظهارداشت: این مجموعه با تلاش ایثارگرانه ۶۷ نفر اداره می شود و این افراد خالصانه از فرزندان عزیز نگهداری می کنند.

در ادامه ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان شیرخوارگاه حلیمه اظهارداشت: آموزه های دینی ما مملو از توصیه های انسانی در کمک به دیگران و نیازمندان است و رسیدگی به کودکان بی سرپرست از کارهای ارزشمندی است که ثواب و اجر معنوی فراوانی دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه تعداد زیادی از خیرین در اداره مجموعه شیرخوارگاه مشارکت دارند و تمامی امور آن بخوبی صورت می گیرد که جای خرسندی و تشکر دارد.

کبیری اظهارداشت: کسانی که در شیرخوارگاه کارهای تربیت و رسیدگی به امور کودکان را بر عهده دارند مانند والدین آنها هستند و آنچه در تربیت فرزندان بکار می گیرند و هر کلمه که به آنها یاد می دهند برایشان اجر معنوی ثبت می شود.

وی اضافه کرد: رفتار پسندیده، سخن درست، صدق در کلام و رفتار توام با ایمان از کارهای ارزشمندی است که توسط معلمان و مربیان آموزش داده می شود و این تربیت اصولی می تواند آینده شما را تضمین کند.

کبیری تصریح کرد: ماهانه۵۵۰ میلیون تومان در این شیرخوارگاه حلیمه هزینه می شود که ۴۵۰ میلیون تومان آن حقوق نیروهاست که خوشبختانه بیشتر آن توسط خیرین پرداخت می شود.

علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین هم گفت: کسانی که درشیرخوارگاه خدمت می کنند ایثارگرانه در تلاش هستند تا نیازهای اولیه آنها را تامین کنند تا فرزندانمان احساس کمبودی نداشته باشند.

وی افزود: شما باید از همین امروز خود را برای زندگی آینده آماده کنید و در مسیر امور خیرخواهانه گام بردارید.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: همه شما مانند فرزندان ما هستید و آمادگی داریم با دادن مشاوره و انتقال تجربیات خود به افراد بزرگسال برای زندگی بهتر همه شما را آماده کنیم.

دهباشی پور تصریح کرد: در میان شما افراد زیادی هستند که استعدادهای فراوانی دارند و بدون تردید می توانید در مسیر زندگی موجب افتخار خود، بهزیستی استان و کشور شوید.

کد خبر 55905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد