اجرای پویش های  " ضیافت مهربانی و در محضرولی نعمتان " در بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان در مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی " سلام ساوالان " از اجرای پویش های " ضیافت مهربانی رمضان " و " در محضر ولی نعمتان " در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در رابطه با آغاز اجرای پویش ضیافت مهربانی رمضان در بهزیستی استان گفت : بر اساس سنت دیرینه حسنه و احسان در  ماه مبارک رمضان و لزوم تامین نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان برای بهره مندی از ظرفیت خیرین بزرگوار و مردم نوع دوست استان " ضیافت مهربانی رمضان " در سطح استان اجرا می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام موسسات و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان گفت : در همین رابطه بسته های غذایی، کمک های نقدی و غیر نقدی تهیه شده و در اسرع وقت به افراد تحت حمایت بهزیستی استان ارائه می شود که تا کنون تعدا۱۵۰۰ بسته غذایی و بالای ۵ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان توزیع شده است.

رضایی با دعوت خیرین و مردم نوعدوست برای مشارکت درپویش ضیافت مهربانی گفت : شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۴۶۷ و شماره شبای۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹  IR- برای واریز کمک های نقدی خیرین اختصاص یافته است.

رضایی اضافه کرد : در کنار پویش ضیافت مهربانی، پویش دیگری با عنوان " در محضر ولی نعمتان " با همکاری گروههای جهادی در حال پیگیری و انجام هست که هدف از اجرای این پویش استفاده حداکثری از ظرفیت گروههای جهادی به منظور ارائه خدمات کیفی تر و مطلوبت تر به افراد تحت پوشش بهزیستی استان خصوصاً ماه مبارک رمضان می باشد که به صورت دورهمی های صمیمی و افطاری ساده برگزار می شود.

سرپرست بهزیستی استان خاطر نشان کرد : مردم نوع دوست  بالاخص مومنین روزه دار می توانند کمک های غیر نقدی، غیر نقدی و زکات فطریه خود را به اداره های بهزیستی شهرستان ها، بخش ها و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی در سطح استان تحویل نمایند تا در اولین فرصت دربین خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع گردد.

کد خبر 55801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد