اهتمام در امر ترویج فرهنگ نماز، بهزیستی زنجان را شایسته تقدیر کرد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مسئول فرهنگی بهزیستی  در خصوص فعالیت های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و عفاف و حجاب و فعالیت های قرآنی خبر داد و افزود: براساس ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج فریضه نماز، بهزیستی زنجان شایسته تقدیرشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد دستیابی امور فرهنگی بهزیستی به موفقیت های قابل توجه در ترویج فرهنگ دینی و ارائه خدمات بهینه به افراد جامعه هدف سازمان که محرومین جامعه هستند و کسب رتبه های ارزشمند در زمینه های توسعه فرهنگ نماز و عفاف و حجاب و فعایت های قرآنی را ارزنده خواند.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان سلامت اداری را ارتقا می بخشد، افزود: بهزیستی زنجان از ادارات فعال در حوزه ی اقامه ی نماز است و در زمینه عفاف و حجاب واقامه نماز بصورت متوالی جزو دستگاههای برتر مورد تقدیر قرار می گیرد.  وی عنوان کرد : همکاری و تعامل با ستاد اقامه نماز استان، طرح حفظ سوره مبارکه " یس " با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و مضامین معنوی آن، برگزاری جشن تکلیف ویژه مددجویان تحت حمایت و ... از برنامه های اجراشده در خصوص ترویج فرهنگ نماز بوده است.

کد خبر 55691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد