کمک بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین به جامعه هدف بهزیستی شهرستان رودسر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر از کمک بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومانی خیرین به جامعه هدف این اداره در ماه مبارک رمضان خبر داد.

پیمان محمدی پور رئیس بهزیستی شهرستان رودسر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن این ماه و ایجاد فرصت به منظوراجرای برنامه‌های مطلوب در حوزه‌های مختلف با تلاش جمعی و فضای معطر و نورانی، این ماه پرفیض را بهاری برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی قرار دادیم.
رئیس بهزیستی شهرستان رودسر حمایت خیرین در ماه مبارک رمضان از افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و ...را در شهرستان  مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : خیرین بازوان توانمند بهزیستی در رفع مشکل مددجویان هستند.
وی اجرای طرح ضیافت مهربانی در بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: محوریت این طرح که از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در آمد،  دعوت از مسئولین و خیرین جهت حمایت از قشر ضعیف جامعه میباشد و تا عید سعید فطر ادامه دارد .
پیمان محمدی پور با تاکید براینکه هدف سازمان، ارائه خدمات، حمایت ها با حفظ ارزش ها و کرامت والای انسانی با تکیه بر مشارکت های مردمی است، بر اهمیت فرهنگ سازی در خصوص جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی تاکید کردو گفت از ظرفیت های  مختلف در شهرستان به منظور فرهنگ سازی در جلب مشارکت های مردمی برای کمک به مددجویان بهزیستی در قالب برنامه های متعدد استفاده کرده ایم.
وی اضافه کرد: با حضورپررنگ خیرین شهرستان و اجرای طرح ضیافت مهربانی بالغ  بر ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این اداره اختصاص داده شده که با هماهنگی مددکاران  در اختیار افراد واجد شرایط قرار گرفت.

کد خبر 55324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد