فعالیت مرکز پذیرش سبب امیدبخشی میان جامعه هدف سازمان است

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی معاونین اجتماعی، مسئولین اورژانس اجتماعی و ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان تهران که در ستاد بهزیستی شهر تهران برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و آرزوی پذیرفته شدن عبادات و طاعات، اظهار داشت: خرسندم که در جمع شما حضور دارم و باید تلاش کنیم تا به اتفاق همدیگر با هماهنگی و معاضدت، نواقص موجود و موانع بر سر خدمات رسانی به مردم و جامعه هدف را مرتفع سازیم.

محمد مهدی امیری با بیان اینکه تشکیلات اداری پذیرش و هماهنگی گروه های هدف از سال ۱۳۹۴ با شرایط فعلی در خدمت خانواده بهزیستی است، خاطرنشان کرد: دوازده وظیفه برای فعالیت در این مرکز طراحی شده تا بتواند به شکل بهینه تری خدمات طراحی شده در قانون را ارائه کند.

امیری در ادامه تصریح کرد: هر کدام از وظایف ما به اندازه کافی دارای اهمیت هستند ولی جانمایی افراد در مراکز، موضوع بحث امروز است که با دقت نظر تمام و هم افزایی کامل انجام می شود.

وی ادامه داد: فعالیت مرکز پذیرش سبب امیدبخشی میان اعضای جامعه هدف سازمان است و راه اندازی مدیریت شبانه یکی از فعالیت های مورد نیاز بود که در مرحله تکمیل ارائه خدمات است و فعال می باشد.


✔️ منابع محدود بهزیستی
رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان تهران نیز برپایی این جلسه را به فال نیک گرفت و افزود: به منظور هم افزایی نکات و انتقال تجربیات و کاهش موانع دور هم جمع شده ایم تا راهکارهای مناسب قانونی را برای ارتقای فعالیت ها و شاخص به کار بندیم.

شجاع کرمی در ادامه با بیان اینکه امکانات بهزیستی محدودیت دارند، اظهار داشت: همکاران بنده در ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف استان به این موضوع یقیین دارند که خدمات اورژانس اجتماعی، اضطراری است ولی ظرفیت و منابع سازمان نیز بسیار محدود است.

کرمی ادامه داد: فعالیت مهم دیگر، مدیریت شبانه ستاد است که سیستمی نوپا و نیازمند کمک است که در صدد رفع ابهامات و اشتباهات هستیم.

وی در ادامه خواستار پای کار آمدن همه دستگاه های اجرایی  در راستای تحقق مواد مختلف قانون حمایت از اطفال و نوجوانان شد و گفت: اگر همه دستگاه های اجرایی به وظیفه و رسالت قانونی خود عمل کنند بهزیستی در عمل به وظایف قانونی تنها نیست و خروجی بهتری در جامعه نمایان خواهد شد.

کد خبر 55018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد