در رسانه| طرح "حامی" با هدف حمایت بی‌واسطه خانواده‌های مددجو در استان زنجان اجرا می‌شود

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح حامی گفت: در این طرح نیکوکاران و خیران را به طور مستقیم به خانواده‌های تحت پوشش متصل می‌کنیم تا خودِ خیران بدون واسطه هزینه را به حساب مددجویان واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سلمان حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به طرح پویش ضیافت مهربانی اشاره و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح توسط سازمان بهزیستی کشور تأمین نیازمندی‌های "جامعه هدف بهزیستی" در طول ایام ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه این پویش از ۱۴ فروردین ماه آغاز و تا عید فطر ادامه دارد، عنوان کرد: سعی شده در این پویش از ظرفیت خیران، پرسنل دستگاه‌های اجرایی، تمام موسسات و مراکز تحت پوشش بهزیستی استفاده شود.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان زنجان افزود: نیکوکاران و خیران محترم می‌توانند مبالغ نقدی خود را با هدف کمک به نیازمندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست و افراد در معرض آسیب از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند.

        
وی گریزی به کمک‌های مردمی در طرح ضیافت سال گذشته زد و افزود: سال گذشته جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که امیدوایم این رقم در سال جاری افزایش یابد.

حسینی در ادامه به طرح حامی اشاره کرد و گفت: در این طرح نیکوکاران و خیران را به طور مستقیم به خانواده‌های تحت پوشش متصل می‌کنیم تا خودِ خیران بدون واسطه هزینه را به حساب مددجویان واریز کنند. همینطور در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت داریم که ۵۱۰ نفر از این تعداد توسط حامی خیر حمایت می‌شوند.

وی در پایان به اولویت‌های نخست مددجویان بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و گفت: تأمین کمک معیشت و درمان اولویت نخست مددجویان بهزیستی استان زنجان است که از خیران و افراد نیک‌اندیش جامعه درخواست داریم این سازمان را در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش یاری کنند.

کد خبر 54999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد