هم‌اندیشی اشتغال مددجویان بهزیستی با شرکای اجتماعی برگزار شد

فرشته کابوسی از برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی اشتغال مددجویان بهزیستی گلستان با شرکای اجتماعی و همکاران این سازمان در خصوص کارآفرینی و اشتغال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ فرشته کابوسی معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی گلستان گفت: اشتغال جامعه تحت پوشش بهزیستی یکی از الویت‌های این سازمان بوده و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال در این خصوص این حوزه از مأموریت های بهزیستی بصورت جدی تری در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: در این خصوص اولین جلسه هم اندیشی جذب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ تفاهم‌نامه چهارجانبه فی مابین سازمان بهزیستی، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، وزارت امور اقتصادی و دارایی و صندوق کارآفرینی امید به میزبانی بهزیستی گلستان برگزار شد.

کابوسی ادامه داد: این جلسه به منظور هماهنگی و یکپارچه کردن حمایت های مالی هدفمند و اعطای تسهیلات تا سقف مبالغ ذکر شده در تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی شده بود.

معاون بهزیستی تصریح کرد: در خصوص اشتغال جامعه هدف، بهزیستی گلستان در سال گذشته موظف به اشتغالزایی برای ۱۱۲۴ نفر بوده که با تحقق بیش از صددرصدی آن تاکنون برای ۱۱۳۷ نفر اشتغالزایی شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز به پرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای جامعه تحت پوشش بهزیستی اقدام شده است.

کد خبر 54979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد