نخستین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران در سال جاری به ریاست دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران و با حضور معاونین ، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از کلیه پرسنل بهزیستی استان ، گفت : کارکنان بهزیستی باید مبتکر ، خلاق و دغدغه مند باشند زیرا کار در این سازمان به دلیل شرایط خاص آن ، با سایر ادارات متفاوت است.
وی با تاکید براینکه ما خادم جامعه هدف بهزیستی هستیم ، افزود : با توجه به اهمیت این مسئله ضروریست تا در طول شبانه روز ، دغدغه فراهم کردن دنیای بهتر برای آنان را داشته باشیم که این مهم جز با تلاش و پشتکار و همیشه در دسترس بودن میسر نیست.

دکتر بریمانی بهزیستی را سازمانی پویا و خلاق دانست و ادامه داد : در سازمان بهزیستی نباید روزمرگی وجود داشته باشد بنابراین باید در جهت فراهم کردن زندگی بهتر برای جامعه هدف تلاش و پا به پای آنان زندگی کنیم.
وی بر ارائه پیشنهادات و طرح های اجرایی هر حوزه در سال ۱۴۰۱ ، تعیین شاخص ها برای توزیع اعتبارات، بررسی سرانه ارائه خدمات در مراکز نگهداری ، یکپارچه کردن اطلاعات حوزه ها با آمار ثبت شده ، بازدید های مستمر معاونین و روسای ادارات بهزیستی از مراکز تحت نظارت بهزیستی ، اجرای برنامه های فرهنگی ، افزایش جلب مشارکت با جذب خیرین ، پیگیری اجرای طرح مناسب سازی فضاهای شهری و اداری و پیگیری اجرای طرح استخدام 3 درصد افراد دارای معلولیت در ادارات تاکید کرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه معاونین ، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها با شرح اقدامات انجام شده ، پیشنهادات خود را مطرح نمودند

کد خبر 54975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد