اجرای طرح ملی نوروزی خدمات اورژانس اجتماعی در استان اصفهان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان از ارائه بیش از دو هزار نفر خدمات اورژانس اجتماعی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، عبدالرضا اسماعیلی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در اورژانس اجتماعی محدود به زمان و مکان نمی‌باشد، اظهار داشت: ۲۰ تیم کارشناسی در حوزه‌های روانشناسی و مددکاری در راستای اجرای "طرح ملی نوروزی خدمات اورژانس اجتماعی" و با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی در حوزه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به ارائه خدمت در نقاط مختلف استان پرداختند.

وی با اشاره به کلان شهر بودن و ویژگی توریستی استان اصفهان، از ایام نوروز به عنوان فرصتی مناسب جهت معرفی خدمات اورژانس اجتماعی به مردم و مسافرین یاد کرد و افزود: گردشگری چنانچه با برنامه‌ریزی و مدیریتی صحیح همراه باشد می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

اسماعیلی در ادامه افزود: استان اصفهان به واسطه جذابیت‌های توریستی و قرارگرفتن در رتبه چهارم مهمان پذیری در سال جدید، نیازمند برنامه ریزی ویژه در حوزه مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در همین راستا با استقرار تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، اماکن تفریحی و گشت زنی در شهرهای مختلف استان توانستیم به معرفی خدمات اورژانس اجتماعی در ایام نوروز بپردازیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان با اشاره به اینکه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه و وفاق حداکثری مسئولان و رسانه‌های جمعی است اذعان داشت: پدیداری آسیب‌های اجتماعی تک عاملی نیست بنابراین مقابله با آن نیازمند مداخله بیش از پیش بخش‌های مختلف جامعه است.

وی در پایان اظهار داشت: خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی آماده دریافت هر گونه گزارش مردمی در خصوص اختلاف خانوادگی حاد، کودک آزاری، همسرآزاری، سالمند آزاری و انجام مداخلات تخصصی در زمینه‌های فوق می‌باشد.

اجرای طرح ملی نوروزی خدمات اورژانس اجتماعی در استان اصفهان

اجرای طرح ملی نوروزی خدمات اورژانس اجتماعی در استان اصفهان

کد خبر 54889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد