"سرآمدان" به دنبال معرفی مددجویان موفق بهزیستی و نمایش اراده، تلاش و باور آنهاست

مسئول روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: مددجویان بهزیستی استان با وجود محدودیت ها و موانع بسیار، در شاخه های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی، تحصیلی و ...افتخارات بسیاری را برای استان و کشور رقم زده اند اما متاسفانه کمتر در جامعه شناخته شده هستند.

اسلامی افزود: ما در قالب طرح " سرآمدان" قصد داریم تا قسمت کوچکی از موفقیت های این عزیزان را به جامعه معرفی کنیم تا ضمن اثبات توانمندی های درخورتحسین جامعه هدف بهزیستی، به ویژه افراد دارای معلولیت، و ایجاد امیدآفرینی و الگوسازی، سایر گروه های هدف و مددجویان بهزیستی استان را به سمت و سوی  فعالیت های اجتماعی و کشف استعداد هایشان، ترغیب و تشویق کنیم.

وی ادامه داد:فعالان رسانه، تشکل های مردم نهاد، هنرمندان و هنردوستان، صاحبان مشاغل و صنعت گران و ...می توانند در حد امکانات خود، با حمایت از مددجویان بهزیستی به آنها فرصت دیده شدن بدهند.

اسلامی یادآور شد: این حمایت می تواند از در اختیار قراردادن رایگان غرفه های نمایشگاهی و گالری ها جهت عرصه محصولات و تولیدات تا خرید ایده های تجاری، حمایت مالی از طرح های خوداشتغالی زودبازده و خلاقانه،   استفاده از توانمندی های پژوهشی، آموزشی، هنری و ورزشی و ...مددجویان موفق، متفاوت باشد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی افزود: طرح سرآمدان با تولید و انتشار پست های مختلف و انتشار آنها در فضای مجازی و پورتال های بهزیستی کشور و استان آغاز و با ساخت مستند و کلیپ های مربوط به مددجویان موفق ادامه خواهد یافت تا تقدیری کوچک از تلاش های این عزیزان باشد.

وی از کلیه همکاران شاغل در ادارات بهزیستی سطح استان و مددکاران مراکز مثبت زندگی خواست تا با ارسال اطلاعات و مستندات موثق از مددجویان موفق در این طرح مشارکت نمایند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد که ضمن اجرای این طرح، بانک جامع و موثقی از اطلاعات مددجویان موفق استان جمع آوری شود.

کد خبر 54852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد