خرج کردن جوانی در راه خیر قطعاً باعث عاقبت بخیری و برکت در زندگی خواهد شد

در ادامه دیدارهای نوروزی، عارف کیانی سرپرست بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان گنبدکاووس با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌و گور کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در این دیدار حجت الاسلام محمود ترابی گفت: گرایش حمایت مردم از بهزیستی مطلوب است و این سرمایه گرانبها باید حفظ و گسترده‌تر شود.

وی ادامه داد: بهزیستی یکی از سرمایه‌های بزرگ اجتماعی کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد و ما در حمایت از آن تمام تلاش خودرا کرده و همانطور که در اسلام افراد را از انجام امور عجولانه منع کرده‌ به انجام کارهای خیر دستور تعجیل داده که مصداق آن «در کار خیر جای هیچ استخاره نیست» است.

امام جمعه گنبدکاووس در خصوص جذب مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: مدیر باید روحیه مشارکت جویی داشته باشد و برای خدمت به خانواده بزرگ بهزیستی گدایی خیرین را کند.

حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: فرزندان تحت سرپرستی این سازمان یکی از نعمت‌هایی است که به بهزیستی اعطا شده و باید برای حفظ و ترفیع آن از هیچ تلاشی دست نکشیم ضمن آنکه روحیه معنوی این فرزندان هرچه تقویت شود قطعا نسل‌های برگیزده‌تر و پویاتر تحویل جامعه خواهید داد.

وی افزود: خرج کردن جوانی در راه خیر و خدمت بی‌منت به بهترین بندگان خدا قطعاً باعث عاقبت بخیری و برکت در زندگی خواهد شد و این همدردی کارکنان بهزیستی با جامعه هدف خود یکی دیگر از نقاط قوت این سازمان است.

در ادامه عارف کیانی سرپرست بهزیستی گلستان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل به تشریح برنامه‌های سال جدید و اجرای فرامین رهبری پرداخت.

کد خبر 54677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد