بازدید از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ماده 16 استان

صبح روز نهم فروردین ماه سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور باتفاق محمدعلی اباذری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ،سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ، سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان، آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی رشت از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید، معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و هیأت همراه از واحدهای غربالگری، قرنطینه، کارگاه های اشتغال زایی و سالن های بهبودی مرکز ماده 16 بازدید کردند. 

همچنین طی این بازدید ، نشستی نیز برگزار و در خصوص رفع موانع ومشکلات کمپ ها و مراکز بهبودی و نحوه پذیرش بیماران مبتلا به اعتیاد و چگونگی اسکان آنان به گفتگو و تبادل نظر پرداخته شد.
 

در این نشست سردار ناصر اصلانی با تاکید بر دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی معتادین متجاهر با ثبت آمار دقیق و درست عنوان کرد: تفکیک و ساماندهی درست افراد معتاد از جمله مواردی است که باید در انجام آن دقت  و هر بیمار معتادی را بنا به وضعیت خاص خودش و شرایط خانواده در مراکز و کمپ های مخصوص نگهداری کنند.

وی در ادامه افزود با همکاری نهادهای مربوطه  و اتخاذ تصمیمات تخصصی در پی گسترش و رقم زدن اتفاقات بهتر در راستای اجرای طرح پیشگیری و درمان در مراکز و افزایش مراکز بهبودی و درمان اعتیاد هستیم و همواره سعی بر آن داریم تا موانع تاسیس و بهره برداری مراکز را به حداقل و مجوز احداث کمپ ها را با رعایت مقررات سازمانی صادر کنیم.

همچنین سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان نیز ضمن تقدیر و تشکر از ارتباط تنگاتنگ و همکاری های عوامل شورای هماهنگی و پلیس  مبارزه با موادمخدر استان  به بیان تشریح عملکرد سازمانی و گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در مراکز نگهداری معتادین و کمپ ها پرداخت و اظهار داشت : سازمان بهزیستی آمادگی کامل را در خصوص گسترش ، بهینه سازی  و افزایش مراکز نگهداری  و بهبودی  را دارد و این انتظار را داریم تا با همکاری همه ی نهادهای مربوطه اتفاقات بهتری در جهت پیشبرد اهداف رقم بخورد تا هرچه سریعتر اقدامات موثری دراین باره صورت بگیرد.      

کد خبر 54407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد