نشست هم اندیشی شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان برگزار شد

ظهر امروز نشست هم اندیشی شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان با حضور سرپرست بهزیستی استان و اعضای شورای فرهنگی متشکل از مسئول روابط عمومی،مسئول ستاد صیانت از حجاب و عفاف، فرمانده پایگاه بسیج،ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مسئول ستاد اقامه نماز و قرآن در محل اداره کل بهزیستی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، سرپرست بهزیستی استان ، هدف  از برگزاری این نشست را بررسی آئین نامه ها و دستورالعمل های  حوزه های مختلف شورای فرهنگی  بهزیستی کشور و برنامه ریزی  لازم به منظور اجرایی کردن  هرچه بهتر مفاد آنها عنوان کرد.

مهران کریمیان  ضمن قدر دانی از زحمات همه همکاران در حوزه های مختلف فرهنگی بهزیستی خوزستان  طی سالهای  گذشته  بر لزوم استمرار بخشی موفقیتهای بیشتر  و استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و معنوی سازمان تاکید کرد.  

وی افزود:توسعه و تقویت  شورای فرهنگی به عنوان یکی از ارکان اساسی سازمان در نهادینه کردن  فرهنگ دینی و اسلامی بین جامعه هدف و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کریمیان در پایان ضمن اشاره به برنامه های سازمان در ماه مبارک رمضان ، بر آمادگی کلیه حوزه های فرهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها  تاکید کرد .

کد خبر 54404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد