دیدار نوروزی جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان پایگاه های بسیج  کارمندان با سردار فرماندهی سپاه قدس گیلان

جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان و فرماندهان پایگاه های بسیج کارمندان با حضور در مقر فرماندهی سپاه قدس گیلان در رشت با سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سردار محمد عبدالله پور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقدیر از تلاش های  مدیران در راستای  خدمت رسانی به مردم  و با  اشاره به اینکه خدمتگزاری به خلق و رضایتمندی ارباب رجوع اصل اساسی کار جهادی است عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین همواره باید تلاش کنند تا با خدمتگزاری خالصانه به مردم  و  با حضور میدانی در جمع آنان ضمن دریافت خواسته هایشان  نسبت به رفع موانع  برآیند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمت نظام هستند افزود: هدف و تلاش دستگاه ها صرفا باید کار جهادی و خدمت صادقانه و به دور از هرگونه رنگ و ریا باشد چرا که ملت شریف ایران همواره یار و یاور نظام بوده و هستند و مسئولین نیز باید با اجتناب از هرگونه سیاسی کاری و گرایش جناحی فقط به فکر خدمتگزاری و حل مشکل معیشت مردم  باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اصل فساد ستیزی ، رفع موانع اقتصادی ،  برقراری معیشت مناسب برای مردم  و عمل به  فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت شعار سال مبنی بر تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین خاطرنشان کرد: مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی همواره باید  اصل فساد ستیزی را در دستور کار خود قراردهند و با بصیرت و اخلاص عمل  از آفت فساد و فتنه  خود را رها کنند.

 سردار عبدالله پور  در خاتمه با بیان اینکه با دوری از فساد میتوان به کلیه  اهداف سازمانی ، رشد و تعالی جامعه رسید تصریح کرد: مطمئنا درسایه خدمت خالصانه و ترک فساد میشود درصدد رفع موانع اقتصادی برآمد و  برطرف کردن موانع اقتصادی به منزله برقراری معیشت  مناسب مردم، ایجاد رفاه و آرامش و همچنین عملی کردن شعار سال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

در پایان این دیدار نیز مدیران اجرایی دستگاه ها ، فرماندهان بسیج کارمندی و همچنین سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با تشریح نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع و ارائه عملکرد سازمانی  به بیان دیدگاه ها و تبادل نظر  پرداختند.

کد خبر 54361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد