توزیع البسه نو در بین جامعه هدف بهزیستی شهرستان ارسنجان 

 سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به همه مردم ایران اسلامی ،از اهدا لباس عید به همت مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷ با همکاری و همراهی جمعی از خیرین نیکوکار ارسنجانی در آستانه سال جدید به خانواده مددجویان بهزیستی شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان، هادی خدارحیمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های مراکز مثبت زندگی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: در سال گذشته نیز اقدامات بسیار موثری در قالب طرح پازل همدلی توسط این اداره و واحد مشارکتهای مردمی صورت گرفته بود.  

خدارحیمی حفظ کرامت مددجویان را اولویت اصلی بهزیستی دانست و بیان کرد: مددکاران مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷ تمام تلاش خود را انجام داد تا این لباس ها دارای کیفیت و  مرغوب باشد تا کرامت مددجویان حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت های خیرین در تآمین اقلام مورد نیاز برای مددجویان، گفت: امیدواریم بتوانیم در مراحل بعدی نسبت به توزیع البسه،لوازم خانگی و دیگر اقلام مورد نیاز گام موثری در جهت رفع مشکلات مددجویان برداریم.
لازم به ذکر است ارزش تقریبی این بسته ها ۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد که تمامی آن از محل حمایت های خیرین و نیکوکاران تهیه شده است.

کد خبر 54270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد