بازدید سرزده رئیس سازمان بهزیستی از مرکز شبه خانواده گرگان

رئیس سازمان بهزیستی و معاون وزیر باحضور در مرکز خیراندیشان گرگان با فرزندان تحت سرپرستی این سازمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در عصر اولین جمعه سال با حضور سرزده در گلستان از مرکز شبه خانواده خیراندیشان با همراهی معاون پیشگیری و مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی کشور، سرپرست بهزیستی گلستان، معاونین اجتماعی و پیشگیری این اداره کل بازدید کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار عیدانه با فرزندان تحت سرپرستی گفت: باید با تربیت صحیح ایرانی و اسلامی آینده اجتماعی این عزیزان را تضمین کنیم.

قادری ادامه داد: ان‌شاءالله امسال با نشاط و پویایی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات و فرزندان را در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام کنیم.

معاون وزیر تصریح کرد: فرزندان بهزیستی قطعا آینده داران و آینده سازان این کشور هستند که این وظیفه سنگین ماست که این نسل را به درستی تعلیم و تربیت کنیم.

در ادامه این بازدید عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان نیز ضمن تقدیر از حضور سرزده رییس سازمان در این مرکز اینگونه اقدامات را مایه رشد و پیوست هرچه بیشتر جامعه هدف با مسئولین دانست.

کیانی اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال با همت و پشتکار همکاران خانواده بزرگ بهزیستی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نگاه ویژه به جوانان و اشتغالزایی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد خبر 54230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد