توسعه و پیشرفت جامعه، رابطه مستقیمی با امنیت آن جامعه دارد

کیانی در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی سرپرست بهزیستی استان به مناسبت ولادت ولی عصر(عج) در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(روحی و ارواحنا له الفداء) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

در تمامی دورانهای تاریخی و در عصر حاضر، امنیت به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت والایی برخوردار بوده است و توسعه و پیشرفت جامعه، رابطه مستقیمی با امنیت آن جامعه دارد. هر چقدر افراد یک جامعه احساس امنیت داشته باشند به همان میزان، زمینه های رشد و خلاقیت و شکوفایی در ابعاد مختلف جامعه افزایش خواهد یافت که یکی از مهمترین جنبه های اجتماعی؛ فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه در آن جامعه است و توسعه فرهنگی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری با امنیت جامعه، معنا و مفهوم پیدا میکند.

الحمدالله در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) بوده است.

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و عدل گستر گیتی، حضرت حجت‌ بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه خانواده بزرگ بهزیستی گلستان و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

کد خبر 53929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد