‌دیدار شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد  از مرکز خیریه سالمندان صدیق

شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد به اتفاق مدیر کل و معاونت توانبخشی بهزیستی استان با سالمندان مرکز خیریه صدیق دیدار کردند.

 ‌به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد به اتفاق مدیر کل و معاونت توانبخشی  بهزیستی استان با سالمندان از مرکز خیریه صدیق دیدار کردند.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن قدر دانی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر در مرکز سالمندان صدیق با تاکید بر اهمیت کیفیت زندگی و احساس رضایت سالمند از زندگی خود گفت: پیر شدن یک امری طبیعی است و با توجه به وجود نیازهای خاص جسمی و روحی در این دوران و کم شدن استقلال آنها بدنبال ابتلا به بیماریهای ذهنی مانند الزایمر می طلبد که میزان نگهداری و مراقبت از این عزیزان افزایش یابد چرا که عدم تامین نیاز سالمندان به درستی، مسائل خاص خودش را بدنبال دارد
مدیر کل بهزیستی لرستان در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۰ نفر در مرکز سالمندان صدیق مقیم هستند و به آنها ارائه خدمت می شود گفت: خانه سالمندان انگونه که به نظر می رسد مکان نامناسبی برای سالمند نیست. سالمندان صدیق مرکزی است که در آن پرستار و پزشک و مددکاران به صورت ۲۴ ساعته به مراقبت از سالمندان مشغول هستند و در صورت بروز مشکل با فوریت بهترین خدمات به سالمند ی رسد.
عمودی زاده با اشاره به دسترسی سالمندان به منابع بسیار و خدمات بهداشتی و درمانی تصریح کرد،
شاید بهترین بخش از خانه سالمندان خدمات مراقبتی و بهداشتی و درمانی تخصصی است. سلامت سالمند ارتباط مستقیمی با کسانی دارد که این خدمات را ارائه می دهند.
در ادامه سعید فتوحی شهردار خرم آباد و اعضای شورای شهر از خدمات مدیران و پرسنل سرای خیریه سالمندان صدیق قدر دانی کردند و قول مساعد دادند مسائل و مشکلاتی که به حوزه شهرداری، برنامه ریزی شهری مربوط باشد از جمله برخورداری مرکز سالمندان از حداقل سرانه فضای سبز، آسفالت و لکه گیری معابر  داخل مرکز با هدف تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت سالمندان و خانواده های ایشان  با افتخار برطرف نمایند.
این در حالی است که در این دیدار مقرر شد، مدیران و مسئولین مرکز سالمندان صدیق بنا بر نیاز سنجی های کارشناسانه در جلسات آینده شورای شهر با رویکرد تحقق اهداف مرکز حضور داشته باشند

کد خبر 53858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد