دیدار جمعی از خیرین و معتمدین با سرپرست بهزیستی گیلان

ظهر روز بیست وچهارم اسفندماه جمعی از خیرین و معتمدین بهزیستی با سرپرست بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص جذب مشارکتهای مردمی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سرپرست بهزیستی گیلان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از نیکوکاری های خیرین بزرگوار و با اشاره به اینکه فقط عشق و خدمتگزاری به خلق خدا میتواند نیروی مضاعفی به همه مددکاران و خیرین وارد کند عنوان کرد: مقام و منزلت بنیادهای خیریه بسیار ارزشمند بوده و سازمان بهزیستی و خیرین همواره به دنبال تعامل همه جانبه برای کمک به مددجویان هستند. 

سیدمهدی خدمت بین دانا با تاکید بر استفاده از تفکرات خیرین و معتمدین برای جذب حداکثری مشارکتهای مردمی و رساندن کمک به جامعه هدف تشریح کرد: بازدید از مراکز کمتر دیده شده تحت پوشش بهزیستی با حضور خیرین باید در اولویت قرار گیرد و بنا داریم تا با کمک خیرین و مشارکتهای مردمی و تمهیدات و تسهیلات بهزیستی به ساخت مسکن های مددجویی سرعت بخشیم و درعین حال به خانواده های تحت پوشش نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم. 

گفتنی است در خاتمه این دیدار از طرف سرپرست بهزیستی گیلان، تابلو فرش هایی دستبافت حاصل هنر مددجویان بهزیستی به رسم قدردانی و سپاس به خیرین نیکوکار تقدیم شد.

کد خبر 53826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد