خواف | ده ها میلیون تومان کمک یک نیکوکار برای معلولین شدید روستایی در خواف

یک مددکار مرکز مثبت زندگی با شناسایی ۱۰ معلول نیازمند در یکی از روستاهای محروم شهرستان خواف و ارتباط با خیرین توانست خدمات ماهیانه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای هر کدام از آنها را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف، خانم جوانشیری مددکار این مرکز مثبت زندگی گفت: روستاهای براکوه و بیدپارسی جزو مناطق محروم شهرستان می باشد که بالغ بر ۴۰ خانواده در این دو روستا تحت پوشش بهزیستی هستند و از لحاظ برخورداری از خدمات رفاهی در سطح پایینی قرار دارند.

وی افزود: این نیاز احساس می‌شد که باید در کنار سازمان بهزیستی از کمک خیرین برای رفع محرومیت آنها استفاده کنیم که در این خصوص چندین جلسه را با خیرین برگزار کردیم و در نهایت موفق شدیم یکی از این خیرین را برای حمایت جذب سازمان بهزیستی کنیم.

جوانشیری گفت: این نیکوکار تقبل کرد برای ۱۰ معلول شدید که نیازهای خاص از جمله پوشک، هزینه های دارو و...دارند ماهیانه مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حساب آنها واریز کند که در ماه اول مجموعاً ۲۰ میلیون تومان توسط این خیر واریز شد.

به گفته این مددکار، نیکوکار مذکور قول داده تا زمانی که در قید حیات باشد این کمک وی ادامه خواهد داشت.

خانم جوانشیری گفت: این خیر برای یکی از این عزیزان که دانشجو می باشد و نیاز به سیستم رایانه‌ای دارد قول تهیه آن را داد که به زودی این کار نیز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین این خیر در خصوص ساخت ۱۰ سرویس بهداشتی و حمام مناسب سازی شده برای معلولین قول همکاری مساعد را داد که زمینه‌های آن با همکاری بهزیستی در حال انجام است.

این گزارش می افزاید: مراکز مثبت زندگی ظرفیت قانونی مناسبی جهت جذب مشارکت را دارند که می‌توانند در راستای رفع نیازهای جامعه تحت پوشش بهزیستی اقدامات مفید و قابل توجهی را انجام دهند.

کد خبر 53807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد