مدال‌های مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در جشنواره مجازی ورزشی سراسری اعلام شد

مددجویان بهزیستی استان خراسان رضوی، در جشنواره مجازی ورزشی، در بین ۳۱ استان کشور، مقام چهارم را کسب کرد.

به گزارش واحد رفاه و تربیت بدنی بهزیستی خراسان رضوی، بر اساس نتایج ارزیابی سازمان بهزیستی کشور، خراسان رضوی با کسب ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۶ برنز پس از استان‌های آذربایجان غربی، قم و کرمان، در مقام چهارم قرار گرفته است.

مسؤول واحد رفاه و تربیت بدنی بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: جشنواره مجازی ورزشی در سطح استان‌ها با شرکت تعداد کثیری از مددجویان در حوزه‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی برگزار گردید که در استان خراسان رضوی تعداد شرکت‌کنندگان ۳۴ نفر در کل حوزه‌های اعلام شده بود.

احمد مؤمنی گفت: پس از بررسی و بازبینی آثار رسیده ۱۹ دختر و ۱۵ پسر برگزیده و به بهزیستی کشور معرفی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: بهزیستی خراسان رضوی از نظر فراوانی برگزیدگان پنجمین استان کشور بوده است.

به گفته‌ی مؤمنی، برگزاری این جشنواره، یکی از دشوارترین و زمان‌برترین برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان بود که با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی و در سطح همه مراکز شبانه‌روزی، مراکز روزانه توانبخشی و تمام خانواده‌ها و افراد دارای معلولیت که در خانه‌هایشان هستند برگزار گردید.

وی گفت: در واقع جامعه هدف این جشنواره چندین هزار نفر بود که حدود ۲ هزار نفر در جشنواره شرکت کردند و حاصل و خروجی جشنواره این بود که صدها نفر از معلولین وادار به تحرک و جنبش فیزیکی شدند و علاوه بر این جنب و جوشی در خانواده ایجاد گردید که تغییرات محیطی زیادی را به دنبال داشت و روحیه مددجویان را تازه کرد.

کد خبر 53680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد