داورزن | تشکیل هیأت مشترک ارزیابی وضعیت دسترس‌پذیری در داورزن

چهارمین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان داورزن مصوب کرد یک هیأت مشترک ارزیابی وضعیت دسترس‌پذیری در سطح شهرستان تشکیل و نتایج بررسی‌های خود را به جلسه آینده ستاد گزارش کند.

به گفته رئیس بهزیستی داورزن، این هیأت در نقاط شهری، متشکل از نمایندگان فرمانداری، شهرداری و بهزیستی می‌باشد و در سطح روستاها نماینده بخشدار نیز در هیأت حضور دارد.

محمد علی زیدآبادی گفت: مقرر شد این هیأت وضعیت دسترس‌پذیری معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان را بررسی و نتایج را به جلسه آینده ستاد ارائه کنند تا تصمیم‌گیری لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه فرماندار شهرستان گفت همه دوایر نسبت به مناسب‌سازی ادارات و اماکن عمومی مسؤولیت دارند و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر تلاش خود را داشته باشند.

وی ضمن اشاره به گزارشی که در این ستاد ارائه داده بود گفت: از دستگاه‌هایی که کار مناسب‌سازی را انجام داده‌اند تقدیر شد و از دستگاه هایی که به وظایف قانونی‌شان عمل نکرده‌اند نیز تذکر داده شد.

زیدآبادی گفت: در بحث مناسب سازی محیطی برای جامعه هدف بهزیستی، تنها موضوع یک خیابان و یک پارک نیست، بلکه همه معابر و اماکن باید مناسب باشد.

وی افزود: تنها معلولین هدف این برنامه نیستند بلکه سالمندان، بیماران، زنان باردار، مادران کالسکه‌دار و مصدومان حوادث در این برنامه هدف می‌باشند که بتوانند براحتی زندگی خود را در سطح شهر و روستا داشته باشند.

کد خبر 53544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد