جلسه شورای اداری با حضور معاونین و روسای شهرستانها برگزار شد

جلسه شورای اداری بریاست همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی استان و حضور معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، در این جلسه نخست روسای شهرستانها، در باب اقدامات و فعالیت های انجام شده به شرح گزارش پرداختند، سپس مسائل و مشکلات پیش رو در حوزه های مختلف، از جمله مشارکت، مسکن، اشتغال، نقلیه و وسایل کمک توانبخشی و ... احصا و مورد بررسی قرار گرفت.
همایون عمودی زاده در این جلسه با بیان اینکه ۵۹ هزار معلول تحت پوشش و حمایت بهزیستی لرستان هستند، گفت: در سنوات گذشته تلاش های ارزشمندی برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی صورت گرفته است. که انتظار می رفت همکاری و همراهی بیشتری در جهت تحقق و پیشبرد اهداف سازمانی با ما داشته باشند که متاسفانه اینگونه نیست و عملکرد بسیار ضعیفی دارند.
وی با تاکید و ضرورت وجود نظم و انظباط اداری وهمچنین تکریم ارباب رجوع تصریح کرد، بحث تکریم وجلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه های دولتی مطرح است. با توجه به اینکه این موضوع از آموزه های مهم دینی ما بوده و در قرآن از آیه ولقد کرمنا بنی آدم… در سوره اسراء تا فرمان خداوند به پیامبر مهربانی مبنی برسخن گفتن با بندگان به نیکوترین شکل ممکن برآن دستورداده شده است.
عمودی زاده با اشاره به اینکه  جنبه های معنوی خدمت در بهزیستی از جنبه های مادی آن بیشتر است و احساس مسئولیت مضاعفی بدنبال دارد، گفت: هدف کلی ما در بهزیستی خدمت به جامعه هدف است. به گونه ای که این عزیزان ما را مرحم خود می دانند و تمامی مشکلات خودشان را برای ما شرح می دهند و این مسئولیت ما را در قبال جامعه هدف بسیار حساس تر می کند.
عمودی زاده در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نگاه ما در سال جدید به سازمان باید یک نگاه تخصصی و هوشمندانه باشد و مسائل جزئی مانع از خدمت صادقانه ما به معلولین عزیز و جامعه هدف نشود.
وی افزود روسای شهرستانها در دیدار با فرمانداران و مسئولین سایر ادارات در خصوص فعالیت ها و ریز فعالیت های سازمان  از قبیل مشارکت، اشتغال، مناسب سازی، سامانه های ۱۲۳ و شورای سالمندان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر و مطلوب تری داشته باشند.
عمودی زاده در پایان با بیان اینکه انتظار داریم در بحث اشتغال رتبه اول تا سوم کشور را داشته باشیم گفت: اشتغال همواره یکی از موارد مهم و اساسی در هر جامعه ای به شمار می‌رود و اصلی‌ترین راه کسب معیشت آدمی است و به شکل غیر مستقیم بر زندگی بشر تاثیر گذار است.
وی افزود یکی از راههای ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف تشکیل کارگروهی ویژه از کارآفرینان موفق و کارنامه دار استان در حوزه‌های مختلف است که توانسته اند در این استان صادقانه فعالیت اقتصادی سالم داشته باشند و افراد زیادی به واسطه دانش، تلاش و تجربه ایشان صاحب شغل و مهتر از همه امنیت شغلی و درآمد ثابت شده اند.

کد خبر 53303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد