نیشابور | نشست رئیس بهزیستی و مدیر یک شرکت کارآفرینی برای بهبود وضعیت اشتغال مددجویان نیشابور

رئیس بهزیستی نیشابور و کارشناسان اشتغال و توانبخشی مبتنی بر جامعه این نهاد با هدف ارتقای اشتغال و معیشت مددجویان، با مدیران یک شرکت فن‌آوری و کارآفرینی، نشست مشترک برگزار کردند.

مدیرعامل این شرکت کارآفرینی ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز درخصوص کارآفرینی، سرمایه گذاری و حمایت از خانوارها و مشاغل روستایی و کارگاهی، آمادگی خود را جهت ارائه آموزشهای لازم در جهت اشتغال زایی، معرفی اشتغال‌های پایدار و جدید و همچنین در جهت بازاریابی و فروش دستاوردهای توان یابان اعلام کرد.

همچنین رئیس بهزیستی نیشابور، ضمن معرفی نیازها و وضعیت مددجویان گفت: امیدواریم همکاری دو مجموعه شرایطی را فراهم کند که به اشتغال و استقلال مددجویان یاری رساند.

دکتر علی صدر افزود: مشکل اشتغال، یک مشکل عمومی در شهرستان است ولی با توجه به تسهیلاتی که بهزیستی در اختیار مددجویان قرار می‌دهد توانمندسازی آنها برای اشتغال، از اهمیت زیادی برخوردار است.

در پایان این نشست مقرر گردید بهزیستی  نیشابور توانیابان علاقمند و دارای زمینه حرفه ای را  جهت آموزش حرفه ای مشاغل معرفی و در جهت اشتغال پایدار و اصولی با همکاری هلدینگ اقدام گردد.

لازم به ذکر است است این هلدینگ در حال حاضر در زمینه تولید و فروش  صنایع دستی، خشکبار و مواد غذایی و تولید کیف و کفش و چمدان و فروش در سرار کشور فعالیت دارد.  

کد خبر 53253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد