طریقت بندگی، شاهراه هدایت

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی اعیاد شعبانیه را به عموم شهروندان به ویژه مددجویان و جامعه هدف بهزیستی تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است؛

"اعیاد شعبانیه و ایام ولادت ائمه‌ی عظام و پیشوایان کرام دین مبین اسلام، فرصت و مهلتی است تا به سیره‌ی آن بزرگان تأسی جوییم و با بازنگری مسیر زندگی و طریقت بندگی، خود را بازیابیم و در پناه ولایت امام حاضر، به شاهراه هدایت قدم بگذاریم.

سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان که به نام روز پاسدار، زینت یافته، امیدبخش پاسداران عزیزمان در حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و روز تولد سردار رشید کربلا که به عنوان روز جانباز نامیده شده، جان‌افزای جانبازان دفاع مقدس و صحنه‌های نبرد انقلاب است. همچنین، روزیاد ولادت سید الساجدین، الهام بخش عباد مخلص پروردگار و پارسایان عاشق حق است.

ما هم به عنوان پیرو آن پیشوایان عادل و پاکدامنان عفیف، ولادت ائمه‌ی هدی، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زین‌العابدین(ع) را به عموم شهروندان استان خراسان رضوی، به ویژه به جامعه‌ی هدف بهزیستی استان و خانواده‌های عزیز و مکرم‌شان تبریک و تهنیت گفته و برای جمیع یاران و شیعیان آن حضرات، مغفرت و سعادت الهی آرزو می‌نماییم."

دکتر مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 53222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد