دیدار صمیمانه  سرپرست بهزیستی استان گیلان با نمایندگان تشکل های معلولین

ظهر روز یازدهم اسفند ماه سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با نمایندگان تشکل های معلولین دیدار و گفتگو کرد

سید مهدی خدمت بین دانا ضمن خیر مقدم و تقدیر از نمایندگان تشکل های معلولین که در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تلاش می کنند اظهار داشت : برای حضور معلولان در جامعه باید بستر سازی مناسب صورت گیرد و فرهنگ این حضور در بین مردم نهادینه شود .

وی افزود : افراد دارای معلولیت خاص جز دسته ای از جامعه محسوب می شوند که به جهت شرایط خاصی که دارند نیازمند توجه ویژه می باشند .

سرپرست بهزیستی گیلان با بیان اینکه باید در خصوص معلولین در جامعه فرهنگ سازی شود ، اضافه کرد : نهادهای اجرایی نیز باید برای سهولت حضور معلولان جسمی و حرکتی در اجتماع بستر سازی مناسب را انجام دهند و زمینه کار برای  معلولین باید پایدار باشد.

وی عنوان کرد :  ۱۰۳ مرکز توانبخشی غیر دولتی در استان داریم که خدمات آموزشی روزانه آنان در بخش سالمندان ، بیماران روانی ، اتیسم و … است و حداقل ۱۰ هزار نفر به این خدمات نیاز دارند .

سید مهدی خدمت بین دانا در پایان اذعان داشت : باید در سطح جامعه در خصوص حمایت و حضور معلولان جسمی ، حرکتی فرهنگ سازی شود و همچنین باید روح امید را در جامعه معلولان بدمیم تا این عزیزان بتوانند به خودباوری و استقلال برسند.

کد خبر 53070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد