زبرخان | دادستان و قضات زبرخان هم به صف اختصاص مجازات‌های جایگزین به خدمات بهزیستی پیوستند

در پی اقدام انسان‌دوستانه دستگاه قضایی در سطح شهرستان‌های مختلف استان، رئیس دادگستری و دادستان زبرخان هم در خصوص اختصاص مجازات‌های جایگزین حبس به خدمت به مددجویان بهزیستی، قول مساعد دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی زبرخان، این خبر در بازدید این دو مقام قضایی از چند خانواده‌ی دارای عضو معلول شدید در این شهرستان، اعلام شد.

این گزارش حاکی است در این بازدید که یکی از خیرین منطقه و رئیس بهزیستی زبرخان نیز حضور داشت رئیس بهزیستی از نیکوکاران شهرستان برای کمک فراگیر به مددجویان بهزیستی دعوت کرد.

به گفته رئیس بهزیستی زبرخان، خیر حاضر در این بازدید که مدیر یکی از شرکت‌های تولیدی واقع در شهرک صنعتی زبرخان می‌باشد گفت که ماهانه ۳۰ میلیون تومان کمک به بهزیستی اهدا خواهد کرد تا برای رفع نیازهای فوری مددجویان نیازمند هزینه شود.

ام البنین سادات پورموسوی با اعلام این مطلب و تقدیر از این نیکوکار افزود: بی‌شک ورود به بحث نیکوکاری اجر دنیوی و اخروی را برای افراد به ‌همراه دارد و تمام آنچه از ثروت یک فرد باقی خواهد ماند یک دعای خیر از نیازمندی است که لبخندی را بر لبش نشانده باشیم یا دستش را گرفته باشیم.

وی تأکید کرد: امروز خیران در تمامی عرصه‌ها ورود پیدا کرده‌اند و با کمک به همنوعان‌شان آلام جامعه بشری را کاهش می‌دهن و بحمدا ... خیرین منطقه زبرخان از بهترین نیکوکاران استان هستند که از هنگام تشکیل بهزیستی در این شهرستان، شاهد خدمات بسیار خوب آنان هستیم.

پورموسوی گفت: در این بازدیدها همچنین رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قول مساعد دادند که مجازات‌های جایگزین حبس در مورد محکومین دادگاه‌ها را به سمت کمک به مددجویان و خدمت به آنها اختصاص دهند.

کد خبر 53014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد