آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد

در این مراسم از خدمات دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست پیشین تقدیر و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور سامیه جهانشاهی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان هرمزگان معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان هرمزگان با حضور علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور ، علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی  و حسین امیرتیموری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان  ، مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان ، اعضای  شورای اداری و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور در این مراسم ضمن ابلاغ سلام گرم علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان کشور به کارکنان اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، از حضور دوباره در جمع خانواده بزرگ بهزیستی در هرمزگان بعد از مدتی کوتاه از سفر قبل وی و ریاست سازمان ، ابراز خرسندی کرد و این حضور دوباره را نشان از تغییر نگاه  و رویکرد جدید مدیریتی در عرصه خدمت رسانی و تعامل با بهزیستی استان ها و شهرستان ها قلمداد کرد .

وی خطاب به اعضای شورای اداری بهزیستی استان ، تصریح کرد : در قبال این تغییر رویکرد مدیریتی در سازمان ، شما نیز لازم است با نگرش نو، خاص و خلاقانه در عرصه خدمت به جامعه هدف وارد شوید.

انجلاسی افزود : ما به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم در مسیر تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب که از سوی رهبر فرزانه (مدظله) ایراد گردیده است گام برداریم که انتصاب افراد جوان ، انقلابی و تحول گرا از بدنه سازمان بهزیستی بیانگر حرکت در مسیر بیانیه ی گام دوم انقلاب در سازمان بهزیستی می باشد.

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور، انتخاب مدیری جوان ورای گرایش های حزبی و سیاسی و با نگاهی ژرف اندیش به ویژگی تعهد و تخصص و توجه به حضور حداکثری زنان در سازمان و استفاده از ظرفیت و توانمندی فوق العاده این قشر را نشان از تحقق توصیه های رهبر حکیم انقلاب در سازمان بهزیستی عنوان کرد.  

کد خبر 52954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد