خدمتبین دانا، سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان شد

طی حکمی از سوی علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان بر این اساس سید مهدی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان گیلان منصوب شد.

وی دارای کارشناسی ارشد روانشناسی است و فعالیت در ریاست بهزیستی شهرستان رشت ، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و معاون پشتیبانی و منابع انسانی استان را در کارنامه خود دارد.

در حکم سید مهدی خدمت بین دانا ، سرپرست جدید این اداره کل آمده است: " با عنایت به سیاست‌ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر توسعه مبانی رفاه اجتماعی، توانمندسازی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت‌مدار به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای مدیریت بهینه امکانات و ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌ها و منابع انسانی و بهره‌مندی از توان و همراهی تمامی کارشناسان و کارکنان توانمند و سخت‌کوش جهت نهادینه‌سازی، تقویت و توسعه اخلاق و رفتار حرفه‌ای و ترویج نگرش تخصصی به مسائل با رعایت اصول عدالت‌محوری، قانون‌مداری و پاک‌دستی و فسادستیزی اهتمام نمایید."

گفتنی است، پیش از این دکتر حسین نحوی نژاد به عنوان مدیرکل بهزیستی استان گیلان از خرداد سال ۹۸ مشغول به کار بود.

کد خبر 52736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد