در رسانه| بهزیستی زنجان نیت نیکوکاران برای یاری رسانی به افراد نیازمند را محقق می‌کند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی این استان به عنوان متولی برقراری ارتباط بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه با رعایت اصول حفظ عزت نفس و کرامت محرومان، تحقق نیت خیر هموطنان نیکوکار را برای یاری‌رسانی به افراد نیازمند عملی می‌سازد.

محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دفتر با فراهم کردن زمینه‌های اجرایی لازم بر اساس امکانات بالقوه و بالفعل در سطح جامعه و در قالب طرح‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی متعدد اقدم می کند.

وی اظهار داشت: این دفتر همچنین با همکاری، ارتباط و تعامل با موسسات خیریه و تشکل‌های نیکوکاری مردمی درصدد ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و جذب هرچه بیشتر مشارکت مادی و معنوی شهروندان خیراندیش در کاهش آلام جامعه مددجویی است.  

این مسوول با اشاره به اینکه بهزیستی استان کد ussd را جهت جذب مشارکت های خیرین و مردم خداجوی استان راه اندازی کرده است، ادامه داد: خیرین و مردم نوع دوست زنجان می توانند برای کمک به جامعه هدف بهزیستی، اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و ایتام به سادگی با شماره گیری  کد #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*  کمک های خود را واریز کنند.

وی اظهار داشت: تمامی خدمات قابل ارائه در این کد به صورت آفلاین است و دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ یاد شده در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومانی خیرین به جامعه هدف بهزیستی نشان از اعتماد کامل خیرین به بهزیستی است و استفاده از ظرفیت‌های آنان امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

وی یادآوری کرد: نیکوکاران می توانند کمک‌های غیرنقدی خود را شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارائه و یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

کد خبر 52681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد