برگزاری جلسه هماهنگی وتبادل نظر مؤسسه های خیریه شهرستان گلپایگان

نیاز امروز نیازمندان و خصوصا جامعه هدف بهزیستی را مسکن، اشتغال، جهیزیه و هزینه های درمانی و مواد خوراکی دانست و از مدیران خیریه ها خواست کمک های خود را از طریق این دو نهاد به دست نیازمندان واقعی برسانند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام و روز مددکار جلسه ای با حضور مسئولین خیریه ها و خیرین شهرستان گلپایگان جهت هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نحوه فعالیتهای موسسه های خیریه شهرستان برگزار گردید.

قائمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان در این جلسه گزارشی در خصوص فعالیتهای واحد مشارکتهای مردمی در سال ۱۴۰۰ و خدماتی که به نیازمندان و جامعه هدف از طرف بهزیستی صورت گرفته را ارائه نمود، و بیان کرد: جهت پوشش نیازمندان واقعی و جلوگیری از مراجعات نیازمندان به خیریه های مختلف یک سامانه جامع و یکپارچه در خصوص شناسایی و ثبت کمکها توسط موسسات و خیریه ها تهیه و تمام فعالیتها در آن ثبت گردد.

 قائمی ادامه داد: نیاز امروز نیازمندان و خصوصا جامعه هدف بهزیستی را مسکن، اشتغال، جهیزیه و هزینه های درمانی و مواد خوراکی دانست و از مدیران خیریه ها خواست کمک های خود را از طریق این دو نهاد به دست نیازمندان واقعی برسانند.

گفتنی است: در این جلسه از طرف مدیران مؤسسات خیریه به سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان به جهت ارتباط و تعامل با این مؤسسات لوح تقدیر اهداء گردید.

کد خبر 52600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد