بانوی زنجانی پرچمدار کاروان ایران در پاراالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با نزدیک شدن به آغاز بازی‌های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲، الهه قلی فلاح، بانوی شجاع زنجانی، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی عنوان کرد: بازیهای پارالمپیک زمستانی از ۱۳ تا ۲۲ اسفند سال جاری به میزبانی پکن برگزار می‌شود و چهار ورزشکار به نمایندگی از ایران در این بازیها حضور خواهند داشت که الهه قلی فلاح بانوی نابینای زنجانی تنها نماینده ایران در بخش نابینایان  است که در این دوره رقابت خواهد کرد.
وی افزود: الهه قلی فلاح که از پنج سالگی نابینایی مطلق را تجربه کرده و با آن دست و پنجه نرم می کند یک ورزشکار موفق به شمار می رود که در سه رشته دوومیدانی، اسکیت و اسکی تا کنون عناوین مهمی مانند قهرمانی کشور کسب کرده است و با اسکی به سطح اول ورزش جهان معرفی شده است.
محمدی خاطرنشان کرد:فعالیت این روشندل تنها در بخش ورزش نیست بلکه در تحصیل و هنر نیز موفقیت زیادی کسب کرده و اکنون نیز دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق است. او کارشناسی مترجمی زبان دارد و هنر خود را در موسیقی نیز آزموده است.

کد خبر 52587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد