دررسانه| مسئولیت در نظام اسلامی، امانت است/ در دولت مردمی قرار نیست «گفتاردرمانی» کنیم

مهاجر گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی، امانت هستند و باید به چشم تکلیف و وظیفه به آن نگاه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی مهاجر» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گلستان اظهار کرد: در نظام اسلامی تودیع و معارفه مسئولان به معنای انتقال قدرت نیست بلکه انجام یک تکلیف و وظیفه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ۱۷۰ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی در این استان گفت: گستردگی کار در بهزیستی بسیار زیاد است و خدمت به اقشار محروم و ضعیفی که دارای مشکلات جسمانی و ذهنی هستند قطعا در نزد خداوند پاداش بیشتر و بزرگی خواهد داشت.

وی افزود: باید دلسوزانه به مردم خدمت کنیم و به نقطه ای برسیم که انگار در حال خدمت به خانواده خود هستیم که خوشبختانه این روحیه در سازمان بهزیستی وجود دارد.

مهاجر بیان کرد: مردم به دولت سیزدهم اعتماد کردند و ما مسئولان و مدیران باید پاسخگوی این اعتماد باشیم. این دولت بنا ندارد گفتار درمانی کند بلکه می خواهد خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد و توجه بیشتری به اقشار محروم و ضعیف داشته باشد.

وی گفت: باید در هر مجموعه ای کار تیمی انجام شود تا بتوانیم به موفقیت برسیم. این ۱۷۰ هزار مددجو چشم امید به مجموعه بهزیستی دارند و باید تغییر را در دولت سیزدهم و با انتخاب مدیرکل جدید احساس کنند و خدمات با کیفیت تری به آنان ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: امروز دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ما به راه انداخته و باید در همه بخش ها از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیشتر مراقب باشیم و اجازه ندهیم مردم با عملکرد ما ناامید شوند.

کد خبر 52539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد