نجف آباد | افتتاح پروژه های بهزیستی شهرستان به مناسبت میلاد امام علی (ع)

همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی علیه السلام، ۲۱۱ طرح اشتغال، یک باب واحد مسکونی و یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در نجف آباد به بهره برداری رسید

 همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی علیه السلام، پروژه های بهزیستی شهرستان نجف آباد شامل ۲۱۱ طرح اشتغال، یک باب واحد مسکونی و یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد با حضور حجه الاسلام و المسلمین حسناتی نماینده ی ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه نجف آباد، مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار ویژه ی شهرستان، دکتر رحمانیان معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد و جمعی از خیرین و معتمدین به بهره برداری رسید.

علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، ضمن معرفی پروژه های قابل افتتاح این اداره در ایام الله دهه ی فجر، اعتبارات دولتی هزینه شده در دو بخش اشتغال و مسکن را  اعتباری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد ریال در حوزه ی اشتغال و ۸۸۰ میلیون ریال در حوزه مسکن اعلام کرد.

حجه الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه ی شهرستان در خلال افتتاح مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد سلامت آینده، برنامه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی را وظیفه ای انسانی دانست و افزایش آگاهی به منظور جلوگیری از بروز آسیب ها و حمایت از آسیب دیدگان را وظیفه ی دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی اعلام کرد. وی در این برنامه کمک خیرین و امدادرسانی به مراکز تجمیعی و درمانی را گره گشای مشکلات دانست.

مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد نیز وجود مراکز حمایتی و بازتوانی را برای شهرستان ضروری و لازم دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای این مرکز، عنوان کرد حمایت همه جانبه ی دستگاه ها و خیرین، لازمه ی رشد و پیشرفت چنین مراکزی است.

گفتنی است مرکز اقامتی سلامت آینده با مدیریت بخش خصوصی و تحت نظارت  بهزیستی با ارائه ی متدهای نوین پزشکی، با مساحت ۱۵۰۰ متر و  اعتباری بالغ بر ۹۰میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 52492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد