فراخوان همکاری در برنامه غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال

فراخوان همکاری در برنامه غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال اداره کل بهزیستی استان کردستان

اداره کل بهزیستی استان کردستان در نظر دارد جهت اجرای برنامه های غربالگری شنوایی (در شهرستان سنندج) و بینایی (در شهرستان بیجار) کودکان ۳ تا ۶ سال از موسسات تحت نظارت سازمان با شرایط ذیل دعوت به همکاری نماید:

۱- مجوز فعالیت موسسه از طرف اداره کل بهزیستی استان کردستان صادر و تحت نظارت این سازمان مشغول به فعالیت و در ضمن حسب مورد مؤسسه دارای مجوز فعالیت صرفاً در شهرستان سنندج و بیجار باشد.

۲- دارای سابقه فعالیت در حوزه ی «دفتر پیشگیری از معلولیتها » و ارائه رضایت نامه اداره بهزیستی شهرستان سنندج و شهرستان بیجار از نحوه فعالیت موسسه در این حوزه الزامی است.

۳- موسسه متعهد به انجام کلیه امورات و وظایفی خواهد بودکه متعاقباً در تفاهم نامه فی مابین تعیین می گردد.

۴- مدارک هر موسسه شامل ( درخواست کتبی، مجوز موسسه، و رزومه ای از فعالیتهای آن موسسه)را در لفاف مناسب لاک مهر شده قرارداده و ظرف مدت یک هفته از تاریخ این آگهی به دفتر مدیریت حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان واقع در بلوار شبلی، نبش خیابان خسروآباد تحویل داده و رسید دریافت نمایند ضمناً موضوع فراخوان و نام متقاضی به همراه شماره تماس روی پاکت درج گردد.

۵- مؤسسه انتخاب شده توسط کمیته فنی این اداره کل مکلف است معادل قیمت دستگاه غربالگری شنوایی و یا بینایی ضمانت نامه بانکی به نفع این اداره کل ارائه نمایید.

کد خبر 51898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد