سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمانشاه

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیئت همراه در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از شهرستان گیلان غرب با استاندار کرمانشاه و کارکنان و مددجویان این استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به همراه سید محمدجواد حسینی مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت در امور برنامه‌ها و علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در ادامه برنامه های سفر به استان کرمانشاه یکشنبه ۱۷ بهمن ماه با جمعی از کارکنان این اداره کل در سالن آزادی مجتمع رفاهی آموزشی بهزیستی شهرستان کرمانشاه دیدار و در خصوص بهبود فرایندها در بهزیستی کرمانشاه گفت و گو کردند.


علی محمد قادری در این مراسم با اشاره به موضوعاتی که مطرح شد، اظهار کرد: من کرمانشاه زیاد سفر کرده ام، موضوعات مطرح شده در این دیدار به نکات خوبی اشاره شده است.


 رییس سازمان بهزیستی کشور، افزود: سازمان بهزیستی ماموریت های متنوعی را در خود دارد و با روزنه های جهت و امیدواری مسئولیت هایی را پذیرفته اند که یکی از آنها ماده ۱۶ پیشگیری از اعتیاد است، که سازمان بهزیستی این مسؤلیت را مدیریت می کند.


به گفته قادری در سازمان بهزیستی قوانین خوب و جامعی داریم که در سنوات گذشته افراد متخصص آن را نوشته اند و یکی دو مصوبه هم به مجلس داده شده است.


معاون وزیر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت را یک چراغ راه عنوان کرد و سرلوحه کار را مدیریت دانست و افزود: اشخاصی که افراد دارای معلولیت را حمایت می کنند باید به صورت صنفی و استانی مشخص شوند.


وی با اشاره به اینکه، مناسبت سازی تنها خاص معلولین نیست، تاکید کرد: استانداران بایستی موضوع مناسبت سازی را پیگیری کنند.


 قادری در ادامه با اشاره به احادیث « بعد از ادامه واجبات، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست» گفت:  بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر ما هستند، ما چرخه حمایت سازی خانوار را باید ببینیم که برای آنها چه کرده ایم، از شما خواستارم در کنار مدیریت ادامه مسیر را برای خدمت به خلق داشته باشید.


این مسئول تاکید کرد: سیستم باید کار آمد باشد، خودتان از خودتان راضی باشید، ان شاءالله خدمات شایسته ای به مددجویان بدهیم و مشمول دعای خیر آنها باشیم.
 

همه دستگاه ها بویژه شهرداری زیرساخت های لازم را برای جمع اوری و ساماندهی معتادین متجاهر فراهم کنند

علی محمد قادری در دیدار با استاندار کرمانشاه  با ابراز خرسندی از انتصاب استاندار جدید کرمانشاه گفت: امید داریم با حمایت ها و هماهنگی های مقام ارشد استان و تلاش همکاران در بهزیستی بتوان بر مشکلات فائق آمد.

قادری افزود: وظیفه همه دستگاه ها بویژه شهرداری است که زیرساخت های لازم را برای جمع اوری و ساماندهی معتادین متجاهر فراهم کنند همچنین با کمک مواد قانونی پیش بینی شده و عدم ارجاع افرادی که برای بار دوم شناسایی می شوند به مراکز  ماده ۱۶ می توان از ظرفیت محدود این مراکز به نحو موثرتر بهره برد.


دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این نشست با اشاره به   کاهش آمار طلاق در دو  سال اخیر در استان خواستار توجه بیشتر مسئولان در راستای  ترغیب جوانان به امر ازدواج شد و گسترش برنامه های آموزش و مشاوره  پیش از ازدواج را جهت کسب مهارت های زندگی ضروری  دانست. 

کد خبر 51841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد