آیین افتتاح و واگذاری ۲۰۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان در دهه فجر

بمناسبت دهه فجر آئـین افتتاح و واگذاری پروژه های مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان با حضور «علی محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط اینترنتی از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان،  بمناسبت دهه فجر، آئـین افتتاح و واگذاری پروژه های مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان با حضور «علی محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط اینترنتی و از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد.

 در این مراسم که در ششمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان در سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، «علی محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: خیلی مهم است که در تعامل با مردم رفتار پسندیده داشته باشیم و پاسخگوی مطالبات آنها باشیم و شاید این نخستین گام در برقراری ارتباط با مددجویان و جامعه هدف بعنوان یک مددکار است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه رویکرد ما در سازمان بهزیستی حمایت از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است گفت:  امیدواریم بتوانیم با تلاش و بکارگیری همه توان و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود، نوید آینده ای روشن به جامعه هدف بدهیم و مشکلات پیش روی آنها را مرتفع کنیم.
در ادامه این مراسم همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان و معاون مشارکتهای مردمی با افتتاح یک واحد مسکونی به صورت نمادین و به نمایندگی از ۲۰۲ واحد مسکونی دیگر در سطح استان، کلید این واحد را تحویل سرپرست  خانواده دادند.
عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان، با بیان اینکه هدف ما کمک به مسکن دار شدن مددجویان و جامعه هدف است گفت: بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی لرستان هستند که در مسکن استیجاری زندگی می کنند که به یاری خداوند متعال و همت همکاران مصمم هستیم همه آنها را صاحب خانه کنیم.
سرپرست بهزیستی لرستان ضمن تقدیر از قرارگاه خاتم سپاه پاسداران در ساخت مسکن مددجویان، از پرداخت تسهیلات مسکن به مددجویان دارای دو معلول و یک معلول اشاره کرد و تصریح کرد، به  خانواده های  دو معلول شهری که دارای زمین باشند تسهیلات بلاعوض تا سقف ۱۵۰ میلیون و خانواده های دو معلول روستایی تا سقف ۱۰۰ میلیون و خانواده های عادی ۵۰ میلیون تعلق می گیرد.

کد خبر 51806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد