بهره‌برداری از ۸۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

امروز یک‌شنبه در ششمین روز از دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور ۸۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که مدیر کل و جمعی از مدیران بهزیستی استان خراسان رضوی شرکت داشتند یکی از واحدهای مسکونی مددجویان سادات به صورت نمادین بهره‌برداری شد و سایر واحدهای مسکونی در شهرستان‌های ۱۴ گانه استان به مددجویان تحویل شد.

به گفته مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ۹ واحد از این خانه‌ها به خانواده‌های دو معلوله و بیشتر، دو واحد در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا و ۷۴ واحد در قالب سایر تفاهمات و همکاری‌های بهزیستی با سایر نهادها و خیرین به مددجویان واگذار گردیده است.

مسعود فیروزی پرداختی بلاعوض بهزیستی به این واحدها را ۵.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: همچنین کمک‌های دستگاه‌های همکار ۷۹۰ میلیون تومان، سهم آورده مددجویان ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و تسهیلات بانکی برابر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

بهره‌برداری از ۸۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

به گفته مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی عرصه این واحدها ۱۰ هزار و ۹۴۶ متر مربع و اعیان آنها ۵ هزار و ۱۹۰ متر مربع بوده است.

وی یادآور شد: از این خانه‌های حمایتی، دو واحد در تربت حیدریه، دو واحد در جوین، یک واحد در خلیل‌آباد، ۱۶ واحد در خوشاب، ۳ واحد در داورزن، ۱۹ واحد در رشتخوار، ۲ واحد در زاوه، ۳ واحد در سبزوار، ۲ واحد در ششتمد، یکی در صالح‌آباد، ۵ واحد در فیروزه، سه واحد در کوهسرخ، ۲۱ واحد در مشهد و ۵ واحد در مه‌ولات تحویل مددجویان گردید.

فیروزی گفت: از این تعداد ۷۱ خانوار تحت پوشش معاونت توانبخشی بوده‌اند که دارای معلولیت می‌باشند یا سرپرست معلول دارند، ۱۱ خانوار در معاونت اجتماعی پرونده دارند که زنان سرپرست خانوار یا سایر خانواده‌های اجتماعی هستند و ۳ خانوار در معاونت پیشگیری بهزیستی دارای پرونده هستند که معمولا از معتادان بهبودیافته می‌باشند.

بهره‌برداری از ۸۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 51803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد